Franczyza Fit Cake – co piąty franczyzobiorca decyduje się na otwarcie kolejnego punktu

W Fit Cake sprawa franczyzy zwykle przybiera taki oto obrót: przyszły biznesowy partner najpierw jest zwykłym klientem, który poznaje nasze produkty od tej strony. Kiedy już sprawdzi i wie, że w mieście nie znajdzie lepszych ciach bez cukru przychodzi mu do głowy, że sporo by zaoszczędził, a nawet zarobił, gdyby sam produkował fit desery. Potem wszystko nabiera tempa. Jeśli ma kapitał (na start wystarczy 19 tys. zł) to najtrudniejsze jest znalezienie dobrej lokalizacji i decyzja, który z trzech modułów franczyzy Fit Cake wybrać.

W kwestiach wystroju, sprzętu, zaopatrzenia i przygotowania kulinarnego może liczyć na naszą sumienną i wielotorową pomoc. Zwykle po kilku miesiącach niecukiernia zaczyna przyjmować pierwszych gości. Już po pół roku inwestor zdaje sobie sprawę, że to perspektywiczna branża i szuka lokalizacji pod nową kawiarnię Fit Cake. Co piąty franczyzobiorca naszej sieci decyduje się na otwarcie kolejnego punktu (https://www.facebook.com/FitCakeFranczyza).

Multi franczyza Fit Cake

Żeby nie być gołosłownym przytoczymy najnowsze przykłady jak rozwija się franczyza Fit Cake. 5 czerwca nasi multifranczyzobiorcy z Poznania, którzy od roku z powodzeniem prowadzą punkt przy ul. Limanowskiego uruchomili nowy lokal w Kórniku. Lokalizacja jest świetnie wybrana. Kórnik to turystyczna miejscowość i jednocześnie jedna z bardziej prestiżowych sypialni Poznania. Już pierwsze dni pokazały, że lokal taki jak Fit Cake, oferujący zdrowe słodycze bez cukru, glutenu czy laktozy będzie miał tu wielu bywalców i wiernych fanów.

Przedsiębiorcy na różny sposób wykorzystują elastyczność franczyzy Fit Cake. Inwestor z Zielonej Góry, który prowadzi kawiarnię przy ul. Kupieckiej, od razu był zainteresowany uzyskaniem wyłączności na określoną część miasta i zadeklarował uruchomienie co najmniej dwóch punktów. Podobnie w Gdyni, gdzie para przedsiębiorców otworzyła właśnie swój pierwszy lokal w Śródmieściu, lecz zarezerwowała sobie również kilka innych dzielnic, aby w ciągu roku uruchomić kolejne punkty. Przedsiębiorcy prowadzący z sukcesem Fit Cake przy ul. R. Dmowskiego w Gdańsku przyjęli nieco inną strategię rozwoju. Na razie zaopatrują w fit desery różne lokale sprzedające zdrową żywność w mieście, robiąc przy okazji rozeznanie, które miejsca są najodpowiedniejsze na uruchomienie własnych punktów Fit Cake.

Trzymodułowa franczyza Fit Cake

Franczyza Fit Cake zbudowana jest na bazie trzech modułów. Fit Cake Mini polega na urządzeniu kuchni, produkcji i wydawaniu na wynos fit deserów. Kiedy franczyzobiorca czuje się już pewnie jako producent ciast bez cukru i ma dobrze zorganizowaną kuchnię, często decyduje się na bardziej zaawansowaną opcję, czyli Fit Cake Standard z salą konsumpcyjną.

Franczyza Fit Cake Premium, wzbogacona jest o dodatkowe opcje, np. takie jak: wege lody, keto memu i fit śniadania.

Pod szyldem naszej marki działa obecnie 36 punktów franczyzowych w niemal wszystkich regionach Polski. Teraz szykujemy się na zagraniczne podboje 🙂

Inne artykuły